Sunday 17 July 2011

aKu kEcEwA LaGiEy .. @_@


apabila hati disiat dan dipijak sekali lg,
buat aku nekad utk meluahkan segala isi hati
 hari ni,
hati seorg insan yg brgelar perempuan trluka lg
luka yg sama di guris berkali kali
puas aku menidakkan,tp kenyataan harus aku tempuh
sshnya utk mencipta kebahagiaan rupanya
atau bahagia tu mmg bkn milik aku selamanya?
utk kali yg keberapa aku sendiri tak pasti hati aku dilukai
mungkin selama ini 
kamu, kamu dan kamu nmpk aku manusia yg penuh dgn hilai tawa 
tanpa ada sendu dlm kehidupan
sendu yg sengaja aku sembunyikan disebalik tirai kebahagian palsu yg aku miliki
kdg kdg aku sendiri tak pasti
 knape bahagia yg mula menjengahkan kepala kembali menjauh
melihat teman teman rancak menyemai bunga bunga cinta
kadangkala buat aku terfikir 
tak layakkah aku utk merasa nikmat bahagia itu walau sekejap?


di saat ini,
air mata bagaikan teman sejati yg kerap menemani aku tatkala aku sendiri
begitu murah air mata ini utk seorang insan yg bernama lelaki
bodohnya aku menangis sedangkan lelaki itu tersenyum gembira
gembira melihat betapa bodohnya aku menyayangi dirinya
melihat betapa bodohnya aku mencurahkan segala budi terhadapnya
ya aku bodoh
bodoh kerana terlalu mempercayai kata katanya
terima kasih "teman" 
kerana membuatkan aku ckup terluka kali ini
terima kasih juga 
kerana membuatkan aku merasa kepedihan yg sebegini rupa
aku akn cuba utk mengunci hati ini sekuat mungkin 
sehingga tiada siapa yg mampu membuka nya


No comments:

Post a Comment