Thursday 5 April 2012

berakhir sudah T.T



ermmm
sedih, tuh je yang aku mampu cakap sekarang nieyh
sedih sangat sangat sangat
sedih sebab terasa diri nieyh bodoh sgt selama nieyh
sedih sebab terlalu percayakan orang
sedangkan diri sndiri sbnrnye ditipu
sedih!

aku tak sangka kau sanggup bodohkan aku cmnieyh
bodoh sgt aku nieyh sbb percaya seme ckp ko slame nieyh kan?
bodoh sbb still stay ngn kau lpas byk kali kau klecewakan ak dgn ape yg kau dh buat
bodoh sbb sayang kat org mcm kau
kau langsung xpernah nak hargai ape yg ak dh buat utk kau

ye, mmg aku bodoh
sebab kau laki 1st yang aku syg sgt sgt
BODOHNYE aku sbb syg kt org mcm kau !
aku sedih sgt,
tp aku xtau nak ngadu kat sape
aku xnak ngadu kat kwn2 aku dh
sbb dh byk kali ak ngadu pasal nieyh kt diorng
tp at the end ak balik semula pada laki X tuh
sebab tuh la aku ckp aku bodoh
bodoh sbb cpt sgt berlembut hati bila dgn si X nieyh

Ya Allah,
tolonglah aku
aku dah tak sanggop hati aku dipermainkan macam nieyh
tolonglah tutupkan serapat2nya hati aku nieyh utk dye
tolonglah aku

utk kau ~
aku kecewa sgt dengan ape yg kau buat pd aku
aku tau kau dh byk tipu aku
aku dh byk kali nk pergi dari hidup kau
tp aku xmampu nak ignore kau ble ko dtg semule kat aku
sbb ak syg kau sgt sgt sgt la bodoh !
ermmmm :(

cepat la masa berlalu
cepatlah habis projek tuh
cepatlah habis seme benda yg aku ad kaitan ngn kau
aku dah xsanggop hidup dalam keadaan cmnieyh
hati aku terseksa
tapi kauuuu
kau senang2 je amik mne ko nak..
kau langsung xde prasaan bersalah ea mainkan hati org??

aku sanggop lepaskan kau kalo ko mmg gilekan sgt pmpn tuh
tp kau ckp kt aku kau ngn dye xde pape
ko ckp kat aku,
pmpn tuh dah tau ak dgn kau
ape bnd tuh??
seme tuh rekaan kau semata2 ea???????
kenape kau tipuu akuuu??
ko ckp kt aku ko confuse
ko ckp kt aku ko tak sampai hati nk ckp kt pmpn tuh
tak sampai ht nk tinggalkan pmpn tuh cmtuh je
habis aku nieyh ko sampai ht plak tgok ak menderita??
kau jahat!
kau laki paling kejam penah aku jumpe!!
sampai hati kauuuu

semalam (5 april 2012)
ko ckp ko x layak untuk aku kononnye
kononnye perlukan mse nk pk
jgn msg, jgn col sampai kau cntct aku
at the end ak dpt tau ko pegi jmpe pmpn tuh !
WTH!!

"inikah caramu membalas cintaku
kau nodai cinta yg ku beri
inikah caramu membalas sygku
teganya kau menari di atas tangisanku
kau permainkan ku sesuka hatimu
sudah cukup sudah
cukup sampai di sini saja
daripada hati gelisah cinta ku kau balas dgn dusta
sudah cukup sudah
daripada batin terseksa lebih baik ku pergi saja
dh berulang kali ku cuba menahan
ternyata sabarku tak bererti utk mu"
kalo ko nak sgt pmpn tuh ko amik la!!
lepaskan aku!
jgn seksa perasaan aku!
jgn buat aku cm org bodoh tunggu kau!
kau sgt melampau!
aku lebih rela kau ckp kat aku kau pilih pmpn tuh !
kenapa perlu nak seksa hati aku??????
AKU HARAP AKU DAH XKAN BERLEMBUT HATI NGN KAU
AKU DAH PENAT
PENAT DITIPU

tp aku tak mampu nk benci kau!
dah lama aku cube nak benci kau
dah lama ak nk ignore kau
tp ak tak mampu
sbb ak syg kau bodohhhhh!

YA ALLAH,
TUTUPKANLAH HATI KU INI SERAPAT-RAPATNYA UNTUK INSAN YANG TELAH MENYEKSA HATI AKU INI..TOLONGLAH AKU YA ALLAH

* SEDIH TERAMAT SGT ! sedih sbb he's my first .. yupp, sedih sgt !
sedih sebab prinsip hidup aku tak dapat dipertahankan!
(aku takkan kapel selagi aku tak yakin laki tuh akn jadi suami aku)
prinsip hidup aku yg dh terbang melayang
SEDIH..KECEWA..SAKIT HATI

TOLONG JANGAN MUNCUL DALAM HIDUP AKU LAGI DAH!!


kau mendekat kau menjauh
kau tinggalkan diriku
sesudahnya kau membuang mencampakkan aku!
sungguh kejamnya dirimu
mengkhianati cinta yg tersemat di jiwa
 kau hancurkan segala harapan
kau remukkan segala cinta yg telah kita bina
jika kau mencintai dia
putuskan aku dgn baik caranya
walaupon sakit hatiku rasa
sesungguhnya aku tak rela
kerna hatiku masih mencintai dirimu dengan sepenuh hati
tapi ku ikhlas melepaskanmu
kerana ku manusia biasa
tiada salah ku terhadap dirimu
kau buat ku sengsara
kau buat ku kecewa
KU HARAP ADA KARMA YANG DATANG KEPADAMU !









2 comments:

  1. :'( hurmmm, dear, arap ko dpt kuatkan semangat. never give up. and dh jangan sedih3 lagi... senyum okeyy.. think +ve. buktikan kt dia yg ko boleh happy idup tnpa dia.. haihhh, takmau nangis3 please... setiap kali ko nangis sbb DIA tuh, semakin bertambah tahap kebencian aku kt org macam tuh...

    PEREMPUAN YANG BAIK HANYALAH UNTUK LELAKI YANG BAIK.

    lepas ni akan ader lelaki yang baik dtg yerr...
    sabar..

    (^^) <3 ..

    hope our friendship last forever tirex...

    *ader macam essay time SPM 2007 tak?? ngeeeee. peace..

    *tambahan, aku sentiasa doakan yg terbaik utk ko.

    lalalala~~

    ReplyDelete
  2. athod. be strong dear..karma itu pasti ada.
    hidup ni mcm roda kan. ada time kita buat org menderita, sampai one time, orang pulak buat kita menderita :)

    ReplyDelete