Tuesday 23 August 2011

3 jenis penipuan yg selalu dilakukan oleh lelaki

kenapa menipu? nk tau pe yg lelaki selalu tipu?

sy masih single/belum berkahwin
ini merupakan penipuan yg paling sering dilakukan oleh lelaki..boleh dikatakan sebahagian besar daripada lelaki berasa takut utk memberitahu status mereka..mungkin mereka mempunyai alasan yg tersendiri mengapa mereka melakukan penipuan ini..pasti lelaki yg pernah melakukan penipuan ini ada jawapannya.

sy kerja.............
utk permulaan perkenalan, kebanyakan lelaki lebih gemar utk merahsiakan status pekerjaan mereka..ini mungkin kerana mereka takut peratus utk memikat seseorang wanita itu akn turun sekiranya memberitahu pekerjaan yg sebenar..mereka lebih selesa utk bersifat lebih terbuka apabila perhubungan yg mereka harapkan semakin kukuh..berkemungkinan juga ada lelaki yg tidak suka wanita terpikat kpd mereka atas faktor kewangan, tetapi jumlah lelaki seperti ini hanyalah terlalu sedikit.

sy sibuk bekerja
ini juga merupakan penipuan yg sering dilakukan oleh lelaki utk memberi ruang utk diri mereka sendiri..ia adalah cara mudah utk mereka menghabiskan masa bersama rakan-rakan atau melakukan aktiviti lain tanpa perlu mendengar leteran daripada pasangan..sebahagian lelaki bersetuju bahawa mereka menipu adalah utk mengelakkan leteran dan bukannya berbentuk utk melakukan kecurangan

p/s : suka utk ak igt kn kt sini .. tak semua lelaki adalah sama .. setiap lelaki di muka bumi ini ad character dia sndiri (^^)

1 comment: